3 lut 2022

Tylko nie krzyczcie na mnie

 ... cześć Kochani 🙈

A więc tak jak w tytule - proszę nie wyzywajcie mnie, troszeczkę było cicho - konkretniej od 2019 roku - tak, źle mi z tym! Szczerze nawet nie mam pojęcia kiedy te lata zleciały, mam wrażenie, że ostatni rok przeminął w ułamku sekundy. Co się działo przez te dwa lata? Z pewnością dużo się zmieniło w moim życiu prywatnym, też inne rzeczy stawiałam na pierwszym miejscu niż tego bloga. Przyznam, że nie był to dla mnie łatwy okres, dlatego też wiele stawiam na własny rozwój i przede wszystkim na samoakceptacje. Staram się eliminować rzeczy, które w jakiś sposób mają na mnie negatywny wpływ i robić to co sprawia mi największą frajdę i radość! Ufam też coraz bardziej własnym wyborom - a to ważne, by mieć zaufanie do swojej osoby. Przyznam, że brakowało mi pisania dla Was, dlatego też wracam z nowymi pomysłami! *WRACAMY - w końcu to blog poświęcony Ironowi! Mam nowe pomysły, dużo energii i co ważne chęci na dalsze prowadzenie social mediów. 

W zakładkach znajdziecie małe aktualizacje i odnośniki to massmediów. Poniżej kilka zdjęć (niekoniecznie dobrej jakości :p), które nieco przybliżą ostatnie dwa lata Irona. Czy bardzo się zmienił? Oceńcie sami ^^ 


Dzisiejsze zdjęcie 

 
Cała trójka wspólnie odpoczywa 


Niezmiennie ulubiona zabawka Irona od szczenięcych czasów


Iron myślący, że jest koniem -_-


Dziewczyna Irona - tak ma nową lasencję ;)


5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że postanowiłaś wrócić. Dzięki temu mogę poznać Irona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki uroczy piesiu:) bym go miziała:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami taka przerwa jest potrzebna, by wrócić z nową energią :) Przepiękny psiak i ładne zdjęcia. Chętnie zajrzę do starszych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobnie wracam po dłuuugiej przerwie. Powodzenia. Słodki piesek.

    OdpowiedzUsuń