15 paź 2016

Recenzja preparatu THE SECRET OF BURUDIKA

Pewien czas temu do testów otrzymaliśmy  preparat na regenerację i powrót do zdrowia.
The Secret of Burudika 
 Są to preparaty dla psów wzbogaconych o  szczep drożdży Yarowia lipolytica i estry etylowe NNKT.
Firma oferuje:



"Regeneracja i powrót do zdrowia zapewnia szybki powrót do zdrowia po przebytych zabiegach, kontuzjach i chorobach ogólnoustrojowych. Szybko i efektywnie wyrównuje niedobory minerałowo-witaminowe dzięki pełnej przyswajalności wszystkich składników odżywczych oraz wzbogaca organizm w białko o wysokiej wartości biologicznej, które spełnia istotną rolę w odbudowie i regeneracji tkanki mięśniowej''


 Dawkowanie i skład
Po otworzeniu czuć intensywny zapach,
w środku znajdziemy miarkę.

Na początku nie byłam pewna czy Iron będzie zjadał preparat z karmą i niestety miałam rację.Iron to wybredny pies i dodatkowe posypanie sprawiło,że jeszcze mniej zachęcał go ten zapach,dlatego ''oszukałam'' Ironka i preparat wsypywałam do rozbitego żółtka(od jajka) i dodawałam łyżeczkę cukru,by przebić(przeczuwam)gorzki smak i zapach.

 W taki sposób udawało mi się(jak i do tej pory) podawać preparat psu.Można dawać bezpośrednio lub 'wylać' na karmę.Polecam ten sposób dla psich jak i kocich niejadków:) 



Iron dostaje preparat do tej pory już od ponad 4 tygodni(miał tydzień przerwy).
Czy widać jakieś efekty??
Na pewno ciężko jest mi stwierdzić czy działa na regenerację po jakiś zabiegach,ponieważ nie miałam możności tego zauważyć,ale na pewno jest skuteczny.Mogę stwierdzić,że Iron jest bardziej aktywny i chętniej wychodzi na dłuższe spacery(choć nie sądziłam,że jest to możliwe :p) i sprawia wrażenie,że jest bardziej wesoły ^^
Po stosowaniu Iron nie ma żadnych rewolucji żołądkowych.


Preparat mogę śmiało polecić,jestem z niego bardzo zadowolona i nawet z dużym niejadkiem można sobie poradzić-by zjadł preparat ;) 
 

Podsumowując preparat został stworzony by zapewnić psu szybki powrót do zdrowia po różnych operacjach,chorobach oraz kontuzjach.
Plusy:

  • naturalne pochodzenie
  • cena,która jest adekwatna do produktu
  • duża ilość preparatu
  • estetyczny wygląd 
Również mogę dodać,że kontakt z firmą jest bardzo szybki oraz miły.Wysyłka jest realizowana w szybkim tępię.



Strona na facebook'u firmy:KLIK
Sklep internetowy:KLIK



Zachęcam-jeżeli Twój pies jest po wypadku,ma kontuzję lub nie dobory witamin-koniecznie zapoznaj się z ofertą,w końcu zdrowie jest najważniejsze ;)

Jeszcze raz chciałabym podziękować firmie za współpracę.



2 komentarze:

  1. Mam nadzieje że Lunę nie dopadnie żadna kontuzja. Czy ta firma ma jeszcze inny produkty? Poszukuje czegoś na wspomaganie stawów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma jeszcze kilka innych produktów :) Wydaje mi się, że ten preparat może Panią zainteresować -> "Szybkość i wytrzymałosć" https://www.burudika-secret.pl/pl/p/The-Secret-of-Burudika-Szybkosc-i-wytrzymalosc/76

      Pozdrawiam :)

      Usuń