4 paź 2016

Podsumowanie

 Ostatnimi czasy sporo się wydarzyło,między innymi miłe rzeczy jak i te gorsze..
Pewnie część z Was wie,że  jeżdżę do schroniska.Jednym z moich zadań jest(oczywiście nieobowiązkowych,robię to z własnej woli) szukanie psiakom domków.Jeden z moich podopiecznych (jak mogę je tak nazwać) znalazł kilka dni temu dom,z czego bardzo bardzo się cieszę i nie mogłam o tym nie wspomnieć^^w końcu każda adopcja jest ogromną radością.


Kolejną sprawą,którą chciałabym poruszyć jest konkurs.Posty na stronie nie będą dodawane przez najbliższy tydzień(co najmniej) z czym wiąże się przesunięcie wyników konkursu..

Na naszej stronie ostatnio jest wiele różnych recenzji(mam nadzieję,że Wam to nie przeszkadza,w końcu możecie się dowiedzieć o pewnych produktach czegoś ''więcej'').Nie dawno zostaliśmy wybrani na testerów obróżki od firmy Baylabel(zajmującej się wytwarzaniem ręcznie akcesoriów dla zwierząt)  oraz Josera(producent karm).



Jeżeli chodzi o recenzje preparatu ''Regeneracja i powrót do zdrowia''możliwe,że pojawi się niebawem jednak nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie kiedy,na pewno nie będę w stanie w najbliższe dni cokolwiek napisać..


Mam nadzieję,że o niczym nie zapomniałam Wam powiedzieć,ponieważ to ostatni post i przez dłuższy czas strona będzie wiała pustkami :p Jeżeli macie jakieś pytanie dotyczące konkursu lub innej sprawy piszcie śmiało,postaram się na nie w miarę możliwości szybko odpowiedzieć ;)

Pozdrawiamy Natalia&Iron
Ps.Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszego dnia spędzonego w miłym towarzystwie trzech psiaków :)





2 komentarze:

  1. gdzie ten konkurs, bo nic nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się baaardzo spodobał kolor obroży Baylabel :D Czekamy na recenzję, bo chciałabym kupić taką samą dla Bobika i Hexie!

    Pozdrawiam justbobik.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń