1 kwi 2017

Zimowo-wiosenny haul

W tym roku powiedziałam sobie,że w Iron'a szafie zrobię porządki,powyrzucam zepsute rzeczy nowe zakupię..ale stare i zniszczone leżą dalej natomiast kilka nowych akcesoriów doszło ❤ 


Na spacer


Na pierwszy ogień idą  obroże,które otrzymaliśmy w ramach współpracy.


Hauever 




oraz 




Teetotum 










              

Smycz Wild Craft  
Smycz przypinana o wzorze"Klątwa"z nowej kolekcji,którą mamy okazję testować. ❤💪












W nasze łapki również wpadła smycz 15 metrowa zakupiona w sklepie apetate.pl










Nerka oraz kaganiec materiałowy firmy Trixi,który zakupiłam w sklepie Glonojad.Jeżeli chodzi o saszetkę jest ona dosyć słabo wykonana :/ ale na razie daje radę.









Do psiej mordki

LATA KITA
Przysmaki Lata Kita,które dostaliśmy w ramach współpracy.
Niestety przykra wiadomość jest taka,że zostało tylko jedno opakowanie :(
Ironowi bardzo smakują!



Suszone mięsko(najlepsze!) firmy Brit oraz trenerki Maced (muszę powiedzieć,że szukałam ich od dawna w wielu sklepach gdzie dostałabym je w rozsądnej cenie i w końcu się udało)
💪❤





Inne


Scanvet
~~Pasta do zębów~~
~~EfaOlie- na sierść dla psów i kotów~~
~~Kęsy na stawy~~









Beleko
Szampon hipoalergiczny dla psów.
Niedługo możecie spodziewać się recenzji! 👈😃








Do aparatu
Torba marki Canon,jeszcze tylko nowe lustro- torba już czeka ❤😂










W dzisiejszym poście to już wszystko,pozdrawiamy Was i do napisania! 






11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy! :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do tej torby to też całkiem niedawno kupiłam (na razie służy nam jako torba na spacery) :D A jakie lustro chcesz kupić? Mi się marzy Canon EOS 1300D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Hauever <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego, obroże są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie słyszałam o firmie Lata Kita, ale przysmaki wyglądają kusząco i wyszukałam je. Będzie można je kupić na Warsaw Animals Days, więc mam nadzieję je dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy :) Gdzie zakupiłaś Maced ? :D Psy z charakterem

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne obroże! <3 No i smyczka - czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń