27 lis 2016

O wszystkim i o niczym

Jesteście ciekawi co u nas się działo przez ostatnich kilka tygodni? 
Od dłuższego czasu razem z Ironem biegamy-pracujemy nad naszą kondycją i ogólnie lepszą formą.W przyszłym roku mam pewne plany by razem z Ironem wystartować w dogtrekking'u ,jednak  są to dopiero zamiary i co z tego wyjdzie okaże się z czasem.


Iron to niszczyciel wszelkich maskotek i oprócz tego nie ma spaceru żebyśmy nie zgubili jakiejś piłki... w krótkim czasie przepadło iż aż trzy,dlatego pies dostał nową zabawkę,która jest u niego na pierwszym miejscu! z czego przyznam bardzo się cieszę,w końcu może uda się dzięki niej pracować i skupiać jego uwagę na mnie,a nie innych psach i zapachach w około.


Ostatnio na fan page'u zadałam pytanie o czym chętnie byście poczytali i przyznam,że nie spodziewałam się aż tylu różnych propozycji! ^^ Sukcesywnie będę starała się je realizować,więc spokojnie każda z nich zawita na blogu ;) 


Nigdy nie wiem co napisać na koniec więc zostawmy to :p 

Pozdrawiamy Natalia&Iron 







7 komentarzy:

  1. O, my też mamy w planach dogtrekking. :)

    PS Co to za zabawka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam nie udało się jeszcze zgubić żadnej zabawki :) My na razie planujemy zakup nerki żeby nie zapominać brać zabawek na spacer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również mam zamiar ją zakupić jednak nadal szukam odpowiedniej ^^

      Usuń
    2. Ja ostatnio kupiłam w Chińczyku dużą nerkę, przypominającą nerki Jansport za niecałe 17zł i jak na razie bardzo dobrze się sprawdza ;)

      Usuń
  3. U nas też faza na zabawki, bo ciezko znaleźć wytrzymałe. Zwycięzcą jest (jak do tej pory) piłka na sznurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas mania na niszczenie z gubieniem nie jest jeszcze tak źle :D
    Pozdrawiamy!
    http://czekoladowy-team.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń