29 lip 2016

Sprytny pies

Dzisiaj postanowiłam napisać krótki post na temat Irona. 
Jest on mądrym psem i od początku o tym wiedziałam od kąt pojawił się w naszym życiu.
Teraz wiem,że również jest bardzo sprytnym psem.Od niedawna zaczął wołać o wyjście w inny sposób,a mianowicie szczeka na nas tak długo aż nie wstaniemy po jego smycz...tak gdyby tylko on naprawdę miał potrzebę wyjścia.
Podczas wakacji 1/3 dnia spędzam przed komputerem :p resztę poświęcam na obowiązki oraz Irona,jednak pies często się nudzi :p więc co by tu zrobić?rozwiązanie jest jedno:wyrwać matkę z przed komputera i wziąć na spacer! :p 
Wiedziałam,że coś jest nie halo skoro byłam z nim wcześniej na spacerze,a minęło zaledwie pół godziny.
Tak jak myślałam.. szczylek chciał sobie pospacerować :p Takie to moje psie dziecko jest sprytne.

Jeżeli chodzi o dzisiejszy dzień to spędziliśmy go bardzo aktywnie,pomimo burzy z rana,która niestety pokrzyżowała nam plany....byliśmy zmuszeni przełożyć je na jutro...


Obiecuję Wam,że teraz  w miarę możliwości postaram się dodawać regularnie posty.

Dziękuje za przeczytanie notki i zachęcam do komentowania i dzielenia się swoimi odczuciami! :) 


Pozdrawiam Natalia&Iron  

3 komentarze:

  1. Super 👌 moja luna szczeka jak jest głodna albo jak daje głos. 😊 ewentualnie na inne psy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek boczny zasłania lekko post ;) Przy okazji zabawy z szablonem w celu poprawienia paska bocznego warto usunąć bądź zmienić kolejność gadżetu "popularne posty", można go również dać w stopki. Według mnie lepiej gdy archiwum bloga jest gdzieś na początku i nie trzeba go szukać ;) A i jeżeli chcesz aby nagłówek lepiej się prezentował możesz poszerzyć lekko pasek boczny tak aby był na równi z nagłówkiem. To tylko takie propozycje :)

    Osobiście denerwuje mnie gdy pies szczeka kiedy czegoś chce. Choć prawda jest taka, że nie miałabym nic przeciwko temu gdyby Mini nie robiła tego cały czas. Psina gdy chce wejść do domu ciągle szczeka i wpycha się gdy tylko ktoś próbuje wejść/wyjść. Co najlepsze, żeby Mini przestała szczekać muszę ją wpuścić do środka bądź wyjść na dwór, nie ważne, że połowa rodziny jest na dworze, ja muszę wyjść. Najgorsze jest to w nocy gdy ludzie chcą spać a pies chciał wyjść za potrzebą :/
    No cóż, jeżeli Wam to nie przeszkadza to fajnie,oby tylko nie zachciało się wychodzić psu na spacery o 3 w nocy bo może pobudzić ludzi ;)

    Pozdrawiamy, Biały Krukk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam z tym,że o 3 w nocy,dlatego staram się być obojętna na jego szczekanie i dzięki za uwagę co do bloga,powiem szczerze ,że mnie również to trochę denerwowało,ale już zmieniałam szerokość^^ nawet nie zauważyłam wcześniej,że tekst wchodzi na zdjęcie..:( jeżeli jeszcze miałabym coś zmienić co by poprawiło wygląd to proszę o radę bo wiem,że mój blog nie jest jakiś piękny :p

      Usuń