2 lut 2017

Odpowiadam na pytania+20 faktów


Jak pisałam na fan page'u  dzisiaj przychodzę do Was z odpowiedziami na Wasze pytania związanymi ze mną oraz Ironem+20 faktów o mnie.
Prowadzę bloga od zeszłego roku,ale taki wpis jeszcze nie miał tutaj miejsca dlatego zapraszam do przeczytania.
Najpierw odpowiem na pytania,które otrzymałam od Was.😊

Skąd mam Irona
Iron jest adoptowany ze schroniska.
Jakie mam pasje
Moją największą pasją są psy,koty i oczywiście fotografia,ale jeszcze dwa lata temu nigdy bym nie pomyślała,że robienie zdjęć będzie mi sprawiało taką przyjemność.W tedy robiłam je sporadycznie,a aparat leżał w szafce mało używany(bardzo mało) :p
Co robimy w wolnym czasie
Na dworze:Razem z Ironem w wolnym czasie chodzimy na długie spacery,podczas których Iron biega,a ja zapominam o całym świecie.Bardzo często w spacery przeplatana jest zabawa i od niedawna nauka skupienia się na przewodniku.
W domu:Wieczorem gorący kubek czekolady i dobry kryminał ❤ (relaksacyjnie) obok mnie leniuchujący Iron.
Jakie mam marzenia
Marzenia...Moje największe marzenie się spełniło-w moim życiu zawitał Iron.
Na dzień dzisiejszy moim wielkim marzeniem jest w dalekiej przyszłości być właścicielem psa rasy Wyżeł weimarski długowłosy 💘 Od kąt mam Irona zaczęłam w mocnym stopniu interesować się tą rasą i pomimo ciężkiego charakterku zakochałam się w tych psach.
Jeszcze jednym marzeniem (myślę w niedługim czasie do spełnienia) jest nowy aparat(mam konkretny model na oku,ale na razie nie chcę mówić-zobaczymy jak to wyjdzie,jak to kobieta decyzje lubię zmieniać).😏
Ulubiony kolor
Czarny,żółty,różowy-miał być jeden,ale ciężko jest mi się zdecydować..niebieski-sama nigdy nie założę,ale podoba mi się jako kolor i uwielbiam wybierać dla Irona różne dodatki z nim związane.
Czy uprawiamy razem z Ironem sport
Tak,razem z Ironem uprawiamy canicross-czyli bieganie z psem.Niestety ostatnio z różnych powodów mamy przerwę,ale myślę,że niedługo znowu zaczniemy się cieszyć wspólnym bieganiem.
Oprócz tego dla przyjemności i wybiegania latem uprawiamy bikejoring.
Dogfrisbee-moje wielkie zafascynowanie,dziesiątki przeczytanych poradników,ćwiczeń z Ironem,ale on nadal nie rozumie.Iron boi się łapać dysku jak rzucam-czeka aż spadnie i dopiero chwyta po czym radosny biegnie do mnie.Ostatnio myślałam nad zakupem mniejszych dysków,(nawet niebawem będą :D)
Ulubiona rasa
Od ponad siedmiu lat interesuję się rasą border collie-bardzo mądre i piękne psy.Jednakże od dwóch lat tak samo wielki podziw wzbudzimy wyżły weimarskie długowłose-uparte,ciężkie z charakteru,mądre i o wyjątkowej urodzie psy.
Moje plany
Trochę nie wiem do czego się odnieść,czy plany związane z Ironem czy czy ze mną.
Z Ironem mam zamiar dalej ćwiczyć i uczyć łapania frisbee.
Socjalizacja-to teraz mój główny cel.
Plany ze mną-mymmm ciężko mi się na ten temat wypowiedzieć.Żyję teraz i interesuje mnie to co się dzieje w danym momencie,ale niezaprzeczalnie mogę powiedzieć,że  w przyszłości chciałabym rehabilitować zwierzęta,dlatego będę robiła co w mojej mocy by tak się stało.

Na fan page'u dostałam jeszcze kilka pytań-nie bójcie się, nie zapomniałam! o muzyce będzie niżej👇💃♫♪,ale były też takie pytania jak " ulubione fan page"  i "Iron co wniósł"  na nie chciałabym zrobić osobny post,ponieważ jak bym się miała teraz rozpisywać co Iron wniósł w moje życie,nikomu nie chciałoby się tego czytać ze względu na ilość tekstu,dlatego odpowiem na nie innym razem^^ 

A teraz 20 faktów o mnie:
1.Mam na imię Natalia,
2.Urodziny mam 25 czerwca,
3.Mam brata,
4.Chciałabym zwiedzić Paryż,
5.Moje ulubione portale społecznościowe to:Facebook i YouTube,
6.Ulubiony styl muzyki:Pop i Rock(tak wiem dwa bardzo odmienne style) ♫,
7.Lubię spędzać aktywnie czas,ale też mam takie dni,że leżałabym cały dzień w łóżku.
8.Uwielbiam pływać-latem w wodzie spędzam większość dnia,
9.Ulubiona pora roku-niezaprzeczalnie lato,
10.Znak zodiaku:rak,
11.Kocham pomarańcze,
12.Ładnie rysuję :p ale od jakiegoś roku w ogóle mi to nie sprawia radości...
13.Ulubiony film:"Zmierzch" -cała seria,mogę ją oglądać na okrągło ❤,
14.Mój pierwszy zwierzak:Królik-miałam w tedy 5(?) lat i za bardzo go nie pamiętam wiem tylko,że był biały i miał na imię Kubuś,
15.Moim ulubionym jedzeniem jest... przyznam,że to ciężkie,ale chyba pizza,
16.Mam duże poczucie humoru,którego często nikt nie rozumie 😃
17.Najwięcej czasu spędzam na facebook'u,
18.Chciałabym się nauczyć języka Francuskiego-uważam,że jest on piękny oraz Hiszpańskiego,
19.Lubię słuchać piosenek po hiszpańsku,
20.Bardzo często zmieniam zdanie.

Poniżej jeszcze filmik z podkładem 3 piosenek (na dzień dzisiejszy) moich ulubionych 😄😆

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał i jeżeli macie jeszcze jakieś pytania z chęcią na nie odpowiem👂😊

Pozdrawiamy! 😊

Ps. Jutro postaram się napisać post na temat żywienia Irona oraz w niedługim czasie haul zimowy-wyczekujcie :D 





4 komentarze:

  1. Super post! Również urodziłam się w czerwcu :D Znam trochę hiszpańskiego, ale tylko podstawy (bardziej dogadam się po turecku, niemiecku i angielsku) ;)

    Pozdrawiamy Daria, Bobik i Aza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Zapraszamy do nas! turboalvin-koszatniczka.blogspoy.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest przeczytać taki post, można się wiele dowiedzieć o właścicielce bloga :D Czekamy na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis! Pierwszy raz czytam taki post ;)

    OdpowiedzUsuń