17 mar 2018

Q&A


Wczoraj na Facebook'u mieliście okazje zadać mi dowolne pytania dotyczące wszystkiego co Was interesuje o Ironie,o mnie - wszystkie pytania były dozwolone.
Tak jak zapowiedziałam,dzisiaj przychodzę do Was z odpowiedziami na nie,dlatego nie przedłużając zaczynamy!😄

*Oczywiście jeżeli jesteście ciekawi innych rzeczy,w komentarzach nadal możecie zadawać pytania,które pojawią się w drugiej części Q&A  

Na jakiej karmie jest Iron?

Przez ten czas od kiedy mieszka ze mną Iron,zdążyliśmy zapoznać się już z wieloma karmami.Zaczynaliśmy od karm suchych,także mokrych z czasem pies przez niedługi okres był na BARF'ie,jednak później znowu postawiłam na suche m.in:
Belcando,którą pies długo miał,aktualnie jest na karmie Brit Care,która świetnie się u nas sprawdza,jest dopasowana do potrzeb Irona i na chwilę obecną nie zamierzam jej zmieniać.Jestem z niej zadowolona.


Czy Irona coś uczula?

Tak,niektóre szampony,dlatego kąpie go tylko hipoalergicznymi,po użyciu zwykłych pojawiają się zaczerwienienia,swędzenie i wypada psu znaczna ilość sierści.


Jakie sporty trenujesz z Ironem?

Kiedy mam czas staram się dwa razy w tygodniu uprawiać *bikejoring,oprócz tego biegamy (niestety ostatnio coraz rzadziej ze względu na brak chęci z mojej strony),trenujemy amatorsko *dog frisbee,w tym roku z Ironem będziecie mogli nas spotkać na Lp w Poznaniu,gdzie odbędzie się nasz debiut - przyznaję bardzo się boję,zastanawiam się czy Iron jest na to gotowy,ma wiele problemów nad którymi pracujemy i nie wiem czy to ten czas,ale zobaczymy na razie ćwiczymy i jesteśmy pozytywnie nastawieni(znaczy ja,Iron nie wie co go czeka :p).
Swoich sił próbujemy także w nosework,czyli pracy węchowej,staram się zaspokoić jego potrzeby pracy nosem,psu bardzo odpowiada taka forma spędzania czasu i widać,że sprawia mu to ogromną radość.


*"Bikejoring jest dyscypliną sportu zaprzęgowego rozgrywaną na dystansach sprinterskich, w której jeden lub dwa psy ciągną rower połączone z nim liną z amortyzatorem. Trasa biegu liczy zazwyczaj od 4 do 10 km."

*"Dog Frisbee – sport, polegający na rzucaniu dyskiem frisbee przez człowieka i chwytaniu go przez psa."


Skąd jest Iron?

Już o tym wiele razy wspominałam,ale napiszę ponownie - Iron jest adoptowany ze schroniska.Miał wtedy ok 3-4 mies,ale pomimo tego w swoim życiu już zaznał wiele złego,był z pewnością bity,źle kojarzy mężczyzn,jest nieufny do obcych i tak naprawdę na początku naszej wspólnej drogi miał problemy by także i nam zaufać,zanim w tych oczach pojawiła się radość oraz miłość trochę czasu upłynęło.


Planujesz kolejnego psa?

Z pewnością,dlatego,że nie wyobrażam sobie życia bez psów.
W sumie miała to być niespodzianka,ale zdradzę Wam - od dwóch tygodni jestem bardzo szczęśliwa i cały czas o tym myślę do tego to pytanie więc...
za (najprawdopodobniej) półtora roku dołączy do nas nowy członek rodziny! 😄
Na chwilę obecną nic więcej nie ujawnię! :p

Jakich ludzi nie lubisz?

Tutaj pojawiło się pytanie konkretnie do mojej osoby,więc już piszę.Może nie jakich ludzi nie lubię,bo z natury jestem osobą otwartą na nowe znajomości,nikogo nie oceniam dopóki osobiście tego kogoś nie poznam.Raczej nie lubię pewnych zachowań takich jak notoryczne spóźnianie się,sama zawsze jestem nawet 30 minut przed spotkaniem,bo wolę poczekać niż się spóźnić i tego oczekuje od drugiej strony.Nie toleruję kłamstwa,wiadomo każdy człowiek nieraz coś zachowa dla siebie,lekko podkoloryzuje,czy zmieni trochę historię,ale zachowanie,gdzie osoba pomimo,że znam prawdę się upiera i mówi coś zupełnie innego jest dla mnie chore.Po co?Pytam się po co?!
Nie wiem,ale się wypowiem- kto tego nie zna?Myślę,że każdy spotkał taką osobę.
Wszyscy jesteśmy w konkretnej dziedzinie dobrzy,na czymś znamy się lepiej a na innej rzeczy mniej.Uważam,że jak się nie interesuję jakimś tematem to się nie udzielam - i tyle.

To wszystkie pytania,które otrzymałam,pamiętajcie nadal możecie je zadawać;)


Pozdrawiamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz